Nejpopulárnější a pro značku charakteristickou přebalovací kabelku "Yummy Mummy" navrhla britská designérka Charlotte Pearlová po narození dcery Amelie-Rose. Dnes je Pink Lining nejprodávanější značkou přebalovacích tašek ve Velké Británii. Nabídka zahrnuje i peněženky a cestovní tašky na víkend. Dvě nové kolekce ročně, vždy podzim/zima a jaro/léto, zaručují maminkám, že si udrží krok s módou a budou vždy a všude k nepřehlédnutí!
Kabelka Yummy Mummy s obrázkem koláčku (cupcake) je jasným odkazem na pohodu domova, na pečení s maminkou nebo babičkou. Inspirací pro vzory tašek Pink Lining jsou každodenní zážitky s dětmi, proto se tvůrci nebáli ani zářivých a světlých barev.
Typická, lehce šokující, růžová podšívka, která je použitá ve všech kolekcích, poskytuje majitelce kabelky její vlastní skrytý kousek luxusu. Výrazná růžová je základem značky Pink Lining, jak už sám název napovídá. Chytře promyšlené kapsy na drobnosti (telefon, tužky a klíče) ocení každá maminka. Růžová podšívka je voděodolná, proto i malé nehody, jako je vylití lahvičky v tašce, nejsou žádným problémem.
Pink Lining byla založena v roce 2001 manželi Rufusem and Charlotte Pearl. Když Charlotte nemohla najít v obchodech kabelku, která by se jí líbila, vyprovokoval jí manžel Rufus, aby si takovou kabelku vytvořila sama. Pro Charlotte to byla výzva. A tak navrhla první kabelku Pink Lining. Při návrhu tvaru a funkčnosti kabelek byly nejdůležitější Charlottiny vlastní zkušenosti. A jako maminka tří dětí jich má mnoho.
Dnes je Pink Lining uznávanou a oceňovanou světovou módní značkou na mezinárodním trhu.
Tisková zpráva, 12.11.2012